sobota, 26 października 2013

Rozdział 6

< Harry >

Wracaliśmy z Lexi do domu gdy nagle dziewczyna się zachwiała. W ostatniej chwili przed upadkiem załapałem ją. Byłem zdezorientowany i nie wiedziałam co się stało.
- Lexi?
Najwyraźniej dziewczyna musiała zemdleć. Wziąłem ją na ręce i skierowałem się w stronę domu. Była strasznie krucha i lekka. Wszedłem do środka niosąc dziewczynę, widziałem dziwne spojrzenia ludzi. Gdy doszedłem do naszego stolika zobaczyłem spanikowane spojrzenie Niall'a.
- Co się stało? Co jej zrobiłeś do cholery?!
Chyba się trochę wkurzył, ale przecież jej nic nie zrobiłem.
- Po prostu zemdlała. Nic jej nie zrobiłem.
- Na pewno?
- Weź się ogarnij stary Laska nie jest w moim typie. Serio stary nie przystawiam się do niej.
- Mam nadzieję. Możesz ją zanieść do jakiegoś pokoju?
- Spoko bro.
Poszedłem w kierunku mojego pokoju uważając aby nic nie zrobić dziewczynie. Wyglądała tak bezbronnie. Położyłem ją do łóżka w moim pokoju , wtedy zobaczyłem te blizny. Dlaczego ona sobie to robi? Może faktycznie nie miała tak łatwo w życiu. Spróbuję z nią o tym porozmawiać, może się czegoś dowiem. Zszedłem na dół cały czas myśląc o dziewczynie, nie mogłem się od niej uwolnić. Szczerze to sam nie wiem dlaczego. Jest przecież zwykłą nastolatką, ale jednak. Coś mnie do niej ciągnęło. Nie mam pojęcia co. Ale wiem jedno że to co powiedziałem Niall'owi to kłamstwo. Alexis była perfekcyjna. Cholera...

< Lexi >

Powoli otwierając oczy ujrzałam biały pokój. Mahoniowe meble odcinały się od jasnego wnętrza pokoju, tworząc ładny kontrast. Podniosłam się i przeciągnęła. Co się stało? Gdzie jestem? Z dołu słyszalna była dla mnie głośna muzyka. Impreza... Podeszłam do okna i przez nie wyjrzałam, nadal było ciemno, a księżyc wciąż wisiał wysoko na niebie. Dzisiejsza noc jest wyjątkowo ładna. Ciekawe ile spałam? Usłyszałam ciche skrzypnięcie drzwi. Odwróciłam głowę i zobaczyłam Harr'ego.
- Co tu robisz?
- Wiesz... Tak jakby jesteś w moim pokoju.
- Przepraszam, ja może już pójdę.
- Nie spokojnie zostań. Lepiej się już czujesz?
- Tak. Przy okazji... Ile spałam?
- Nie wiem. Może z godzinę? Lexi...
- Tak?
- Em.. Dlaczego tak mi się przyglądasz?
No tak. Od kilku minut patrzyłam się na Harr'ego, można powiedzieć że wręcz gapiłam. Dopiero teraz miałam okazję mu się przyjrzeć i zauważyłam, że jego ręce są całe w tatuażach.  Zastanawiałam się kiedy sobie zrobił. Był też dość wysoki i dobrze zbudowany. I ten kolczyk w wardze. Otrząśnij się Alexis, to zwykły chłopak. Ciągle powtarzałam w myślach.Zmieszana spuściłam wzrok.
- Twoje tatuaże... Nie widziałam ich wcześniej.
- Taaa.. Trochę ich jest.
Nastała niezręczna cisza, więc pomyślałam że powinniśmy już iść na dół.
- To może zejdziemy na dół?
- Masz rację. Pewnie się martwią o Ciebie.
Wątpię. Przecież nic mi nie jest. Nie wiem po co mieli by się martwić. Wyszliśmy z pokoju. Na dole było pełno pijanych i spoconych ludzi. Aż mi się niedobrze robiło, od samego patrzenia na nich. Przy naszym stoliku siedzieli wszyscy prócz Julli. Harry powiedział że przyniesie mi coś do picia.
- I jak, lepiej się już czujesz? Wszystko w porządku?
- Tak. Naprawdę jest dobrze.
Kochana Danielle, zawsze się tak troszczy i innych. Niall poszedł coś sprawdzić, a reszta zajmowała się innymi sprawami.. Wiec tak jakby zostałam sama. Znowu. Siedziałam myśląc o tym dlaczego wciąż tu jestem. Rozejrzałam się dookoła. Wszędzie puste butelki po alkoholu, papierki, rozwalone jedzenie. Ciekawi mnie jak Harry i Niall to posprzątają. Pewnie są do tego przyzwyczajeni. Z tego co się dowiedziałam od Julli takie imprezy to norma. Wreszcie przyszedł Harry.
- Przepraszam że tak długo mnie nie było. Musiałem coś załatwić.
Podał mi kubek z piciem. Zobaczyłam że z kącika jego ust leci krew, a kostki na jego dłoniach są lekko poobijane. Chłopak usiadł i zaczął wycierać sobie krew, która spływała po jego palcach. Wzięłam od niego chusteczkę i pomogłam mu wytrzeć pozostałą krew z twarzy i rąk.
- Harry co się stało?
- Nic, Lexi wszystko jest Ok.
- Widzę, ale tak serio. Harry co tam się stało?
- Była bójka i Musiałem ich rozdzielić, a potem przyszedł Niall i mi pomógł.
Miejmy nadzieję że to prawda. Nie poruszałam już tego tematu. Po kilku minutach wrócili Niall i Jullia z propozycją gry w butelkę. Wszyscy usiedliśmy na podłodze nie byłam pewna czy chcę grać.
- Oj no weź Lexi będzie fajnie.
Jullia za wszelką cenę próbowała mnie przekonać. Nie wiem czemu jej tak na tym zależy. Przecież to zwykła gra. Zgodziłam się bojąc konsekwencji. Jednak nie spodziewałam się, że tak to się skończy...
___________________________________________________________________________

20 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ

29 komentarzy:

  1. Tadam ! jESTEM PIERWSZA ! <3 Jest cudowny ! :D I niby jak skończy się gra w butelkę ? Nie mogę się doczekać następnego ! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz ciekawiej, coraz ciekawiej.! <3 Czekam czekam co się wydarzy.!
    @Kinia_kiss_you

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak można! W takim momencie? Świetny rozdział czekam na next :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać nowej części :) Gra w butelkę wqidhwdhqbd Życzę duuużo wenki!

    OdpowiedzUsuń
  5. NEXT <3 . kocham cię, dziękuję za te ff :) / @foreveerhuungry

    OdpowiedzUsuń
  6. o Jeeej.!! to jest świetne, czekam na kolenjy rozdział.. :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, mógłby być trochę dłuższy bo chce wiedzieć co będzie dalej ale mam nadzieję że kolejny będzie szybko dodany :p buziaczki ;* xx

    OdpowiedzUsuń
  8. skjfahnilllllllllllerererererereraeuhweofihwjeogvuhoGIUWHIOEUARGHIEARUIERUGYEIRGYERQIU


    po prostu się zakochałam <3
    proszę, ba, nawet błagam o informowanie na twitterze! :D
    @tajnypseudonim aka ollie x

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawaj dalej...
    @MarysBlond

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się skończy? Pewnie się pocałują... Lexi z Harrym ^^ bardzo wciągające to opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O Bosheeee <3 PER-FECT / mój tt @summer_love_27

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa świetne zostanę chyba stałą czytelniczką kocham <33 @Calm_lion

    OdpowiedzUsuń
  14. Hellou 20 kom jest dawaj nexta xd
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty ! *-* proszę powiedz że dodasz jutro nowy i że będzie dłuższy nie możesz nas tak męczyć i pozwolić żebyśmy trwali w niewiedzy xd

    OdpowiedzUsuń
  16. NOOOWY ROZDZIAŁ! CHCEMY NOWY ROZDZIAł! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnyy. Już chcę następny <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham mocno <333 pisz dalej i prosze informuj mnie o nowych rozdzialach <3 / @xxdepressedx

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Jestem pod wrażeniem, dopiero dziś trafiłam na tego bloga, jest niesamowicie wciągający, nie mogłam oderwać się od czytania, a byłam tak baaaardzo głodna, ale ciekawość co wydarzy się dalej wygrała (a to naprawdę rzadkość) xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe. Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog mi się spodobał, niby na pierwszy rzut oka nic specjalnego, a jednak :) Wciąga pomimo kilku rzeczy, do których bym się mogła przyczepić, ale sama pewnie nie piszą lepiej haha ;) Czekam z niecierpiliwością na nowe rozdziały i życzę powodzenia w dalszym pisaniu. +Możecie mnie informować? @PierogiDlaMiley x

    OdpowiedzUsuń
  22. Super super super. Naprawdę. Podoba mi się to twoje opowiadanie. Fajnie piszesz. Moje w porównaniu do twojego to dno. ;)

    OdpowiedzUsuń